Friday, November 28, 2003

با سلام به همه خوانندگان
سانسور اينترنتي اين روز ها زياد شده است .حتي سايت هايي از قبيل ياهو وهات ميل هم به آساني قابل مشاهده نيستند.
اين نكته را ذكر كردم تا اگر عده أي براي من نامه دادند و پاسخ را در مدت كوتاه دريافت نكردند بدانند كه مشكل از بنده نيست بلكه ناشي از وزارت محترمه پست وتلگراف وتلفن وامور سانسوريه !! است .
ضمنا اگر بتوانم در ماه آينده ليست موضوعي كتابها را در وبلاگ مي گذارم واين كار را در پايان هر ماه تكرار خواهم كرد
تا پيدا كردن كتاب مورد علاقه شما راحتتر باشد.
بارها گفته ام وباز هم اشاره مي كنم كه آوردن اسم وآدرس هر كتاب به منزله تاييد محتوا وروش ناشر آن كتاب نيست وچه بسا كتابهايي را معرفي كرده ام كه خود صد در صد مخالف آنها هستم .
از دوستاني كه با أي ميل و يا با معرفي ولينك دادن به اين سايت موجب دلگرمي من شده اند صميمانه تشكر مي كنم .
اين نكته را هم براي سانسور چيان عزيز ذكر كنم كه دلشان شاد شود :
يكي از دوستان مي گفت كه من سالها بود در پي پيدا كردن كتاب 23 سال بودم و نتوانستم به آن دسترسي پيدا كنم .همين ممنوعيت باعث شده بود كه اين تصور در ذهنم ايجاد شود كه در اين كتاب چه مسايلي مهمي موجود است و…
اما پس از آشنايي با سايت گلشن و دريافت ومطالعه كتاب مذكور متوجه سطحي بودن و ايرادهاي موجود درآن شدم.(ديدگاه آن شخص را گفتم)
توصيه من هم به دوستان عزيز سانسور چي اين است كه بگذاريد كتابها را بخوانند وخودشان در مورد آنها قضاوت كنند نه شما كه هم وقتتان كم است وهم با اين كار موجب تبليغ كتابهاي ممنوع مي شويد.
در انتها از همه كساني كه روش اين سايت را مي پسندند خواهش مي كنم من را در اين راه دشوار همراهي كرده وتنها نگذارند.